https://youtube.com/watch?v=DJ50Teg2e_A

Ak neviete, ako sa prihlásiť na Zákaznícky portál, môžete využiť nasledovné postupy:

  1. Zabudol som heslo
  2. Zabudol som svoje prihlasovacie meno a heslo
  3. Chcem vytvoriť prístup na portál do môjho konta ďalšej osobe

Zabudol som heslo

Ako mám postupovať, keď som zabudol svoje heslo?

1. Na prihlasovacej stránke kliknite na názov „Neviem sa prihlásiť“.

2. Kliknite na šípku.

3. Kliknite na tlačidlo „Zabudnuté heslo“.

Zabudol som heslo navigacia

4. Vyplňte svoje prihlasovacie meno alebo e-mailovú adresu.

5. Kliknite na tlačidlo „Odoslať“, následne Vám na Vašu e-mailovú adresu bude doručený e-mail.

Napíšte nové heslo

6. Vygenerujte si nové heslo, kliknutím na príslušný link v e-maily.

Zabudol som svoje prihlasovacie meno a heslo

Ako vytvorit prihlasovacie údaje ďalšej osobe?

1. Na prihlasovacej stránke kliknite na názov „Neviem sa prihlásiť“.

2. Vyberte si možnosť „Vytvoriť nový prístup“ kliknutím na šípku.

3. Vyplňte všetky polia.

4. Kliknite na tlačidlo „Odoslať“ .

5. Po spracovaní vašej požiadavky vám bude vygenerovaný prístup na portál a zaslaný e-mail s linkom na prihlásenie sa.

Zabudol som svoje prihlasovacie meno a heslo navigácia.

Chcem vytvoriť prístup na portál do môjho konta ďalšej osobe

Ako mám postupovať, keď potrebujem vytvoriť prístup ďalšej osobe k môjmu existujúcemu kontu?

1. Prihláste sa do Zákazníckeho portálu.

2. Kliknite v hlavnom menu na „Správa používateľov“.

3. Potom kliknite na „Pridanie nového používateľa“ a vyplňte všetky polia. Vyberte typ role nového používateľa – viac informácii o rolách tu. Nového používateľa vytvoríte kliknutím na „Uložiť zmeny“.

4. Takto ste vytvorili nového používateľa. Musíte ho však ešte aktivovať, preto kliknite na tlačidlo „detail“ vami vytvoreného nového
používateľa.

5. Po kliknutí na „detail“ sa vám otvorí pole „Detail používateľa“ a kliknite na „Zmena údajov používateľa“. Otvorí sa vám ďalšie pole,
kde môžete nielen zmeniť rolu používateľa, ale aj zvoliť stav „Aktívny“. Vyberte stav „Aktívny“ a kliknite na „Uložiť zmeny“.

6. Po kliknutí na „Uložiť zmeny“ je prístup nového používateľa k vášmu užívateľskému kontu funkčný a na e-mailovú adresu tohto
používateľa sú poslané dva e-maily:

a) Linkom v prvom e-maili si vytvoríte prístup na Portál. Do poľa „Prihlasovacie meno alebo e-mail“ zadajte e-mailovú adresu,
na ktorú ste dostali e-mail s linkom, a zvoľte si heslo do Zákazníckeho portálu.

b) Kliknutím na link v druhom e-maili a zadaním prihlasovacích údajov sa dostanete do príslušného konta v Zákazníckom portáli.

Celý návod ako vytvoriť prístup pre ďalšiu osobu, vašu kolegyňu / vášho kolegu si môžete stiahnuť TU.