Prvé prihlásenie

  • Stiahnite si do svojho smartfónu aplikáciu Microsoft Authenticator
  • Otvorte si obchod play /app store, zadajte do vyhľadávania Microsoft Authenticator a stiahnite si aplikáciu.
    Android OS:Microsoft Authenticator – Apps on Google Play
    Apple OS: Microsoft Authenticator on the App Store (apple.com)
  • Spárujte aplikáciu s programom eKlient
  • Nájdite si vo svojej emailovej pošte email, kde vám bol zaslaný QR kód a otvorte prílohu. Otvorte si aplikáciu, a vyberte možnosť  „nascenovať QR kód“. V prípade, že v aplikácii už máte nejaké spárované programy, kliknite na „overenie ID“
  • Prvé prihlásenie s potrebou zmeny hesla
  • Otvorte aplikáciu, stlačte eKlient – zobrazí sa vám kód. Otvorte program eKlient, zadajte prihlasovacie údaje, do políčka „overovací kód“ zadajte kód z aplikácie. Zadajte nové heslo podľa požiadaviek. Uložte
  • Po prihlásení môžete pracovať s programom ako doteraz.

Bežné prihlásenie

  • Otvorte aplikáciu, stlačte eKlient – zobrazí sa vám kód. Otvorte program eKlient, zadajte prihlasovacie údaje, do políčka „overovací kód“ zadajte kód z aplikácie.
  • Po prihlásení môžete pracovať s programom ako doteraz.

Neviem sa prihlásiť

  • Neviem nájsť / neprišiel mi QR Kód
  • a. Skontrolujte, či sa email s QR kódom nenachádza v priečinku Spam.  
  • b. Je možné, že máme nekorektný email. Ak sa nenachádza email s QR kódom ani v spame, je potrebné kontaktovať svojho AQ
  • c. V prípade inej chyby, kontaktujte svojho AQ.
  • Nedarí sa mi spárovať aplikáciu
  • a. Skontrolujte si, či máte zapnuté mobilné dáta alebo WIFI (pre aktiváciu je potrebný prístup na internet)
  • b. Vypršala platnosť zaslaného QR kódu – je potrebné kontaktovať svojho AQ pre vygenerovanie nového QR kódu
  • b. Nesprávne nastavený dátum a čas v mobilnom telefóne – je potrebné zapnúť synchronizáciu dátumu a času v nastavenia mobilného telefónu.
  • Nedarí sa mi opakovane sa prihlásiť
  • a. Nesprávne zadané prihlasovacie údaje – skontrolujte si, či sú správne zadané prihlasovacie údaje (meno a heslo)
  • b. Overovací kód pre prihlásenie sa automaticky mení v mobilnom telefóne, každých 30 sekúnd priamo v aplikácií „Authenticator“.  Zadajte platný kód
  • c. Nesprávne nastavený dátum a čas v mobilnom telefóne – je potrebné zapnúť synchronizáciu dátumu a času v nastavenia mobilného telefónu.
  • Nemám smartfón
  • a. Nemám k dispozícií mobilný telefón – je potrebné kontaktovať svojho AQ.
  • b. Vymenil som mobilný telefón – je potrebné kontaktovať svojho AQ.

Zabudnuté heslo

  • Kliknutím na text „Zabudnuté heslo“ si môžete resetovať heslo bez potreby kontaktovať IT.
  • Zadáte svoju mailovú adresu a kliknete na tlačidlo „Resetovať heslo“.
  • Na Vašu emailovú adresu bude zaslaný link na obnovu hesla s platnosťou 10 minút.
  • V mailovej schránke si nájdete správu a kliknete na link.
  • Následne budete presmerovaný do eclienta, kde si zvolíte nové heslo a potvrdíte tlačidlom „Zmeniť heslo“.
  • Vyskočí okienko pre zadanie overovacieho kódu, kde zadáte z aplikácie a potvrdíte tlačidlom „Verifikuj“.

Potrebovali by ste poradiť?

Infolinka:

02/68 20 21 11

Kontaktný formulár:

Napíšte nám

Pobočky ČSOB Leasing:

Nájsť pobočky