Prvé prihlásenie
- Stiahnite si do svojho smartfónu aplikáciu Microsoft Authenticator
- Otvorte si obchod play /app store, zadajte do vyhľadávania Microsoft Authenticator a stiahnite si aplikáciu.
Android OS:Microsoft Authenticator – Apps on Google Play
Apple OS: Microsoft Authenticator on the App Store (apple.com) - Spárujte aplikáciu s programom eKlient
- Nájdite si vo svojej emailovej pošte email, kde vám bol zaslaný QR kód a otvorte prílohu. Otvorte si aplikáciu, a vyberte možnosť „nascenovať QR kód“. V prípade, že v aplikácii už máte nejaké spárované programy, kliknite na „overenie ID“
- Prvé prihlásenie s potrebou zmeny hesla
- Otvorte aplikáciu, stlačte eKlient – zobrazí sa vám kód. Otvorte program eKlient, zadajte prihlasovacie údaje, do políčka „overovací kód“ zadajte kód z aplikácie. Zadajte nové heslo podľa požiadaviek. Uložte
- Po prihlásení môžete pracovať s programom ako doteraz.
Bežné prihlásenie
- Otvorte aplikáciu, stlačte eKlient – zobrazí sa vám kód. Otvorte program eKlient, zadajte prihlasovacie údaje, do políčka „overovací kód“ zadajte kód z aplikácie.
- Po prihlásení môžete pracovať s programom ako doteraz.
Neviem sa prihlásiť
- Neviem nájsť / neprišiel mi QR Kód
- a. Skontrolujte, či sa email s QR kódom nenachádza v priečinku Spam.
- b. Je možné, že máme nekorektný email. Ak sa nenachádza email s QR kódom ani v spame, je potrebné kontaktovať svojho AQ
- c. V prípade inej chyby, kontaktujte svojho AQ.
- Nedarí sa mi spárovať aplikáciu
- a. Skontrolujte si, či máte zapnuté mobilné dáta alebo WIFI (pre aktiváciu je potrebný prístup na internet)
- b. Vypršala platnosť zaslaného QR kódu – je potrebné kontaktovať svojho AQ pre vygenerovanie nového QR kódu
- b. Nesprávne nastavený dátum a čas v mobilnom telefóne – je potrebné zapnúť synchronizáciu dátumu a času v nastavenia mobilného telefónu.
- Nedarí sa mi opakovane sa prihlásiť
- a. Nesprávne zadané prihlasovacie údaje – skontrolujte si, či sú správne zadané prihlasovacie údaje (meno a heslo)
- b. Overovací kód pre prihlásenie sa automaticky mení v mobilnom telefóne, každých 30 sekúnd priamo v aplikácií „Authenticator“. Zadajte platný kód
- c. Nesprávne nastavený dátum a čas v mobilnom telefóne – je potrebné zapnúť synchronizáciu dátumu a času v nastavenia mobilného telefónu.
- Nemám smartfón
- a. Nemám k dispozícií mobilný telefón – je potrebné kontaktovať svojho AQ.
- b. Vymenil som mobilný telefón – je potrebné kontaktovať svojho AQ.
Zabudnuté heslo
- Kliknutím na text „Zabudnuté heslo“ si môžete resetovať heslo bez potreby kontaktovať IT.
- Zadáte svoju mailovú adresu a kliknete na tlačidlo „Resetovať heslo“.
- Na Vašu emailovú adresu bude zaslaný link na obnovu hesla s platnosťou 10 minút.
- V mailovej schránke si nájdete správu a kliknete na link.
- Následne budete presmerovaný do eclienta, kde si zvolíte nové heslo a potvrdíte tlačidlom „Zmeniť heslo“.
- Vyskočí okienko pre zadanie overovacieho kódu, kde zadáte z aplikácie a potvrdíte tlačidlom „Verifikuj“.