Reklamácia vád a porúch na vozidle alebo stroji
Pozrite si naše rady a odporúčania čo robiť pri poruche vozidla/stroja.
Ak vyriešenie vašej reklamácie neprebieha podľa dohodnutých pravidiel, alebo sa neviete dohodnúť s dodávateľom vášho vozidla/stroja, tak nás môžete kontaktovať a informujte nás o vzniknutom probléme cez Zákaznícky portál portal.csobleasing.sk.
Postup je jednoduchý:
1. Prihláste sa do Zákazníckeho portálu: portal.csobleasing.sk.
Ak sa neviete prihlásiť, tak si prečítajte, ako získať prístup na portál.
2. Kliknite vľavo v menu na možnosť „Žiadosti“ a zvoľte „Chcem podať žiadosť“. Vyberte si „Ostatné žiadosti“.
3. Zvoľte si číslo zmluvy vozidla alebo stroja, ktoré má vadu/poruchu.
4. Napíšte nám správu so stručným vysvetlením, ako prebieha vaša reklamácia poruchy vozidla/stroja u dodávateľa alebo autorizovaného servisu.
5. Potom skontrolujte vaše kontaktné údaje: e-mailovú adresu a telefonický kontakt.
6. Ak nám chcete poslať aj prílohy, aby sme vám vedeli lepšie pomôcť s vašou reklamáciou, tak ich nahrajte v časti „Nahrať iný dokument“.
7. Po vyplnení a kontrole všetkých vyššie napísaných krokov kliknite na tlačidlo „Odoslať údaje“.
O priebehu vyriešenia vašej žiadosti vás budeme informovať čo najskôr.