Od decembra 2023 je potrebné pri prihlasovaní do systému e-Klient použiť 2faktorové prihlásenie

S čím potrebujete pomôcť


Prvé prihlásenie

1. Stiahnite si do svojho smartfónu aplikáciu Microsoft Authenticator

Otvorte si obchod play /app store, zadajte do vyhľadávania Microsoft Authenticator a stiahnite si aplikáciu.

Android OS:
Microsoft Authenticator – Apps on Google Play

Apple OS: 
Microsoft Authenticator on the App Store (apple.com)

2. Spárujte aplikáciu s programom eKlient

Nájdite si vo svojej emailovej pošte email, kde vám bol zaslaný QR kód a otvorte prílohu. Otvorte si aplikáciu, a vyberte možnosť  „nascenovať QR kód“. V prípade, že v aplikácii už máte nejaké spárované programy, kliknite na „overenie ID“

Vaša aplikácia sa spárovala s programom eKlient.

3. Prvé prihlásenie s potrebou zmeny hesla

Otvorte aplikáciu, stlačte eKlient – zobrazí sa vám kód. Otvorte program eKlient, zadajte prihlasovacie údaje, do políčka „overovací kód“ zadajte kód z aplikácie. Zadajte nové heslo podľa požiadaviek. Uložte

Po prihlásení môžete pracovať s programom ako doteraz.


Bežné prihlásenie

Otvorte aplikáciu, stlačte eKlient – zobrazí sa vám kód. Otvorte program eKlient, zadajte prihlasovacie údaje, do políčka „overovací kód“ zadajte kód z aplikácie.

Po prihlásení môžete pracovať s programom ako doteraz.


Problém s prihlásením

1. Neviem nájsť / neprišiel mi QR Kód

a. Skontrolujte, či sa email s QR kódom nenachádza v priečinku Spam.  

b. Je možné, že máme nekorektný email. Ak sa nenachádza email s QR kódom ani v spame, je potrebné kontaktovať svojho AQ

c. V prípade inej chyby, kontaktujte svojho AQ.

2. Nedarí sa mi spárovať aplikáciu

a. Skontrolujte si, či máte zapnuté mobilné dáta alebo WIFI (pre aktiváciu je potrebný prístup na internet)

b. Vypršala platnosť zaslaného QR kódu – je potrebné kontaktovať svojho AQ pre vygenerovanie nového QR kódu

b. Nesprávne nastavený dátum a čas v mobilnom telefóne – je potrebné zapnúť synchronizáciu dátumu a času v nastavenia mobilného telefónu.

3. Nedarí sa mi opakovane sa prihlásiť

a. Nesprávne zadané prihlasovacie údaje – skontrolujte si, či sú správne zadané prihlasovacie údaje (meno a heslo)

b. Overovací kód pre prihlásenie sa automaticky mení v mobilnom telefóne, každých 30 sekúnd priamo v aplikácií „Authenticator“.  Zadajte platný kód

c. Nesprávne nastavený dátum a čas v mobilnom telefóne – je potrebné zapnúť synchronizáciu dátumu a času v nastavenia mobilného telefónu.

4. Nemám smartfón

a. Nemám k dispozícií mobilný telefón – je potrebné kontaktovať svojho AQ.

b. Vymenil som mobilný telefón – je potrebné kontaktovať svojho AQ.


Zabudnuté heslo

  1. Kliknutím na text „Zabudnuté heslo“ si môžete resetovať heslo bez potreby kontaktovať IT.

2. Zadáte svoju mailovú adresu a kliknete na tlačidlo „Resetovať heslo“.

3. Na Vašu emailovú adresu bude zaslaný link na obnovu hesla s platnosťou 10 minút

4. V mailovej schránke si nájdete správu a kliknete na link.

5. Následne budete presmerovaný do eclienta, kde si zvolíte nové heslo a potvrdíte tlačidlom „Zmeniť heslo“.

6. Vyskočí okienko pre zadanie overovacieho kódu, kde zadáte z aplikácie a potvrdíte tlačidlom „Verifikuj“.